Turkiet

HEEJ, jaa nu är jag hemma från Turkarna, alltså det var den bästa veckan på länge! Det dåliga var att jag brände mig... och att det fanns inte så mycket att shoppa.. De jag har köpt är en Holister Hoodie, grön klänning med döskallar, och 20st armband. Haha. Men vad har vi gjort då? Jo vi har solat på hotellet, och badat på Cleopatra Standen i 35+, och när vi var på stranden så åkte jag och Alma Parasiling, och det var så kul och så fint att se hela stranden, ååh, varit på 2 av världens bästa barer Onillas och Panderosa!! Sen var vi på en marknad som hade typ bara frukter... och sen när vi hittade lite kläder så var vi tvungen att gå hem, Savanna blev lite ledsen, sen har vi dansat, haha, och massa mer men orkar inte skriva allt, så det kommer lite bilder nu som jag hade på mobilen, och de på kamernan kommer senare, för har inte laddat upp bilderna än, och så.
Men nu kom Heidi så ska va med henne och sen kolla serier! 
 
 
 

Kommentera här: